هرانا- دادسرای عمومی و انقلاب تهران اما در بیانیه خود در مورد اعدام این افراد اضافه کرده که آنها «مبادرت به خرید املاک متعدد در نقاط گرانقیمت شهر تهران و چندین دستگاه خودروی چندصد میلیون تومانی نیز کرده بودند که براساس حکم دادگاه، همگی مصادره و ضبط شد.» ولی الله صدیقی، برادر سعید صدیقی اما ضمن تکذیب این موضوع میگوید: «در همان پرونده که بر اساس آن محکوم شدند نوشته شده که خودروی زیر پای برادرم به هنگا م دستگیری، متعلق به دوستان بازار بوده. او حتی پول نداشت وکیل بگیرد. خانواده من ۱۸ سال است که مستاجرند. صاحبخانه برای ترک خانه آنها را تحت فشار قرار داده است.» بر اساس گزارشها شب قبل از اجرای حکم، مادر سعید صدیقی، برخی از هم صنفی های او، و بستگان دیگر اعدام شدگان تا صبح مقابل دفتر بیت رهبری تجمع کرده بودند. اما به گفته ولی صدیقی «تا آخرین لحظه که خبر اعدامش آمد پاسخی دریافت نکردند. در همین فاصله ماموران مادرم را موقع مصاحبه با باتوم زده بودند.»