بختیاری های اصفهان، تنها به این دلیل که در یک سریال تلویزیونی مورد بی احترامی قرار گرفته بودند (که درواقع اینطور نبود و قهرمان سریال یک بختیاری بود!)؛ بلافاصله به خیابان ها ریختند و آنقدر اعتراض کردند که نهایتا صدا و سیما مجبور به عذرخواهی شد! اما اینکه بسیجیان بر سر و صورت دخترانِ شهرشان اسید پاشی کرده و آینده ی آنان را با عقاید اسلامیشان نابود می کنند؛ نه تنها برای بختیاری ها، بلکه برای هیچیک از شهروندان ایرانی ذره ای هم ارزش ندارد! (مطلبی از یک شهروند اصفهانی(با ویرایش)) * در سه هفته ی گذشته، ۸ مورد اسیدپاشی به صورت زنان جوان گزارش شده است. * چطور می شود انتظار داشت یک عده مسلمان زاده با عنوان مبارزه با بدحجابی با انسان ها چنین نکنند؛ در حالی که خبرگزاری های رژیم برای تهیه تصاویرشان از قربانیان، تکه پارچه ای بر روی سرِ باندپیچی شده شان می اندازند؟! رژیم اسلامی بزرگترین نا امنی در ایران است و چه بسا این عمل خشونت بار، حربه ی دیگری باشد برای وحشت از بی حجابی در بین مردم، در حالی که دیگر کسی انگشت اتهام را به سوی حکومت اشاره نخواهد برد! زنان میهنم! اگر تا به امروز زنده هس...