پس از ۴ سال یکی از فیلم هایی را که نمایه ای از خشم مردم مبارز ایران و هدف سرنگونی طلبانه آنان است را در یوتیوب آپلود کردم. بارها آن روزها را توصیف کرده ام، با اینکه خونین ترین روز اعتراضی نبود اما بسیاری به وحشیانه ترین شکل کشته و بازداشت شده و صدای هیاهوی مردم معترض همچنان در گوشم می پیچد... یاد یکایک جانباخته گان راه آزادی گرامی سرنگون باد رژیم اسلامی با هر دسته و گروهی