پیام نوروزی مادر ستار بهشتی را شنیدم، اما متاسفم که این مادر سوگوار منتظر است تا قاتلین فرزندش به دیدارش بیایند! انگار هنوز نمی داند مسببین قتل فرزندش چه کسانی هستند! امان از دست اصلاح طلبان که هیچ کس را راحت نمی گذارند! تا آنجا که به یاد دارم ستار بهشتی هرگز مطلبی در رابطه با اصلاح طلبان بر روی فیس بوک خود به اشتراک نمی گذاشت و در وبلاگش نیز به هیچ وجه از آنان ننوشته و تنها در جهت سرنگونی رژیم اسلامی گام بر می داشته است. اما محافظان رژیم اسلامی یا همان اصلاح طلبان به سادگی برای مشروعیت بخشی به سیستم دیکتاتوری اسلامیشان، به خانه این جاویدنام راه یافته و با شست و شوی افکار مادر پیر وی، او را به بیان گفته های مد نظرشان وا داشته اند. تصاویر او را سبز کرده و در رسانه های سبز او را شهید سبز می نامند. اما زنده یاد ستار بهشتی در راه اسلام جانش را فدا نکرد که بخواهیم او را شهید بنامیم؛ بلکه در راه رهایی خاک سرزمینش ایران، گام برداشته و به ابدیت پیوست. او جاویدنام راه آزادی است، آزادی ایران از چنگال رژیمیان با هر نوع دسته و حزب و گروهی و با هر رنگی... . چکیده مقالات پیشین را د...