رد شدن به محتوای اصلی

پست‌ها

نمایش پست‌ها از مارس, ۲۰۱۲

ساعاتی پس از تحویل سال نو در کنار مزار ندا آقاسلطان و سهراب اعرابی

ساعاتی پس از تحویل سال نو در کنار مزار ندا آقاسلطان و سهراب اعرابی یادشان گرامی‌ باد نمیدونستم چند شنبه است... دیر وقت بود و مثل همیشه تنها بودم. بی‌ خواب شده بودم و آرامش فکری نداشتم.  یک لحظه با خودم گفتم: باید امروز فردا، نوروز باشه. چقدر سخته این روزهای دور از میهن.‌ ای کاش ایرانمون آزاد بود و بالاخره ما هم سفره هفت‌سین می‌‌چیدیم.  من و خانواده‌ام در ایران بر این باور بودیم که تا زمانی‌ که ایران و ایرانی‌ آزاد نیستند، سال نو و نوروز معنا نداره. به همین خاطر هرگز از سفره هفت‌سین در خونه ما خبری نبود.  همینطور که روبروی تلویزیون ایستاده بودم، کنترل رو برداشتم و تلویزیون رو روشن کردم. با اینکه شبکه‌های ایرانی‌ رو ندارم با تعجب تصاویر تخت جمشید رو دیدم. و ساعت شماری که در زیرش نوشته بود: تنها ۱۰ ثانیه تا آغاز سال جدید. 9 ثانیه... 8.. 1,2,3,4,5,6,7.... سال نو مبارک... سال ۱۳۹۱. و من ناخود آگاه روی زمین نشسته بودم و در حالی‌ که صورتم رو بین دست هام پنهان کرده بودم زار  می‌ گریستم ... من قصد ندارم این سال رو به کسی‌ تبریک بگم. ولی‌ برای تمامی ...

نماینده اصلاح طلب شدن، پس از عبور از صافی مصلحت رژیم!

پایگاه اینترنتی جنبش راه سبز (جرس) ظهر امروز در گزارشی با عنوان "اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت نکردند" آورده بود: "جمعی از فعالان سرشناس جنبش اصلاحات، از جمله سیدمحمد خاتمی، عبدالله نوری، عبدالواحد موسوی لاری، علی‌اکبر محتشمی پور، سیدمحمد موسوی خوئینی، سیدحسین موسوی تبریزی، غلام‌حسین کرباسچی، مرتضی الویری، و همچنین اعضا و هواداران تشکل‌های اصلاح‌طلب، در انتخابات حضور نیافته‌اند." پ.ن: اگر همچنان اصلاح طلب هستید، پس مخالفت شما با هرگونه انتخاباتی در ایران کاملاً بی معناست!! آیا جز این نیست که چون در بازی سیاست رژیمیان راه داده نشده اید؛ اینگونه سرنوشت و افکار مردم را به سخره گرفته اید!! یک روز می گویید: رای بدهید! یک روز می گویید: رای ندهید!! درود بر آنانی که هرگز شناسنامه های خود را با مهر رژیم اسلامی کثیف نکرده و هرگز برای این رژیم مشروعیتی خریداری نکرده اند... و متاسفم برای آنانی که تا به امروز به هرنوع سازی که زده اید می رقصند و ادراک درستی از حقیقت ندارند... اگر مردم ایران از درک بالایی نسبت به مسائل سیاسی کشور خویش برخورار بودند؛ به خوبی از همان رو...