پایگاه اینترنتی جنبش راه سبز (جرس) ظهر امروز در گزارشی با عنوان "اصلاحطلبان در انتخابات شرکت نکردند" آورده بود: "جمعی از فعالان سرشناس جنبش اصلاحات، از جمله سیدمحمد خاتمی، عبدالله نوری، عبدالواحد موسوی لاری، علیاکبر محتشمی پور، سیدمحمد موسوی خوئینی، سیدحسین موسوی تبریزی، غلامحسین کرباسچی، مرتضی الویری، و همچنین اعضا و هواداران تشکلهای اصلاحطلب، در انتخابات حضور نیافتهاند."
پ.ن:
اگر همچنان اصلاح طلب هستید، پس مخالفت شما با هرگونه انتخاباتی در ایران کاملاً بی معناست!!
آیا جز این نیست که چون در بازی سیاست رژیمیان راه داده نشده اید؛ اینگونه سرنوشت و افکار مردم را به سخره گرفته اید!!
یک روز می گویید: رای بدهید!
یک روز می گویید: رای ندهید!!
درود بر آنانی که هرگز شناسنامه های خود را با مهر رژیم اسلامی کثیف نکرده و هرگز برای این رژیم مشروعیتی خریداری نکرده اند...
و متاسفم برای آنانی که تا به امروز به هرنوع سازی که زده اید می رقصند و ادراک درستی از حقیقت ندارند...
اگر مردم ایران از درک بالایی نسبت به مسائل سیاسی کشور خویش برخورار بودند؛ به خوبی از همان روز اول می دانستند که این رژیم هرگز اصلاح پذیر نیست و شرکت کردن در هر نوع انتخاباتی، چه در جایگاه نماینده و چه در جایگاه رای دهنده، مشروعیت بیشتری برای این رژیم دیکتاتوری اسلامی خریداری کرده و همچنین باعث پایداری بیشتر آن شده و سرپوشی می شود برای پنهان کردن جنایات توحش بار رژیم و رژیمیان!!
ضمن آنکه هیچ فردی نمی تواند در این رژیم نماینده شود، مگر آنکه در درجه اول از صافی تشخیص مصحلت رژیم رد شده و در مرحله اول توسط به اصطلاح رهبر این حکومت اسلامی مورد تایید قرار گیرد!!
خرد برای مردمانم آرزوست.
سارا شمس
نظرات