رد شدن به محتوای اصلی

رژیم اسلامی، خطرناک تر از بمب اتم!

رژیم اسلامی، خطرناک تر از بمب اتم!

هر روزی که می گذرد رژیم اسلامی ایران با حمایت برخی از دولت ها از جمله چین، روسیه و کره از نظر قوای نظامی و جنگی قوی تر می شود.

به ویژه از لحاظ دسترسی آن ها به بمب و موشک های اتمی که این مسئله یک تهدید کاملاً جدی برای نه تنها کشورهای منطقه بلکه همه جهان محسوب می گردد.

از سوی دیگر تا کنون بایستی ماهیت حکومت اسلامی کاملاً برای سازمان ملل متحد و اعضای آن روشن شده باشد تا از تصمیم گیری های ظاهری بر سر میز مذاکره دور شوند و اجرای قطع نامه های خود را بر علیه رژیم ایران، جدی و عملی سازند.


نقض مسلم حقوق بشر، فشارهای گسترده اجتماعی و مهم تر از همه، فجایع و جنایات بزرگی که شامل حذف فیزکی ده ها هزار نفر از مخالفین و روشنفکران توسط رژیم اسلامی در سه دهه گذشته صورت گرفته، حکایت از اهداف شوم آنان دارد.

بنابراین سردمداران اسلامی هرگز پایبند به قوانین انسانی نبوده و نیستند و بدون تردید و نیز علی رغم نظر عده ای از حامیان آن ها هرگز قابل اصلاح نخواهند بود.

از طرفی باید اشاره کنم که رژیم ایران یک حکومتِ بر پایه مذهب بوده و همان طور که روشن است حاکمین ایران تمام اقدامات خود را بر علیه دولت ها و کشورهایی که مخالف آن ها هستند، بر اساس رهنمودها و قوانین اسلامی که همواره جنگجویانه و ضد بشریست انجام میدهند.
آن ها معتقدند باید اسلامشان را فراگیر کرده و به همه کشورها صادر کنند.

رژیم اسلامی با اقدامات تروریستی در سراسر دنیا در نهایت می خواهد زمام امور جهان را به دست گیرد و به قول خود حاکمیت اسلام را در جهان پایه ریزی کند.

در اینجا دو نکته حائظ اهمیت است:

نکته اول اینکه رژیمی که به واسطه منافع خود حاضر به انجام هرگونه جرم و جنایت و غارت در برخورد با مردم خود می شود، چگونه می توان انتظار داشت که دست به اقدام برعلیه جامعه جهانی نزند که البته تا کنون به اشکال مختلف اقدام کرده است!

ریشه بسیاری از ترورها در سطح جهانی و دامن زدنِ به اختلاف بین برخی از کشورها مانند اعراب و اسرائیل، به دلیل دخالت ها و مکر و حیله عوامل رژیم اسلامیست.

و نکته دوم که پیش از این نیز به آن اشاره شد، هدف رژیم در برخورد با مخالفینش حداقل در ظاهر، برپایه قوانین اسلامیست و در این قوانین به روشنی به جنگیدنِ در راه خدا اشاره شده است.

به عبارتی ساده تر پیروان رهبران رژیم اسلامی که تعداد نسبتاً قابل توجهی هم هستند به راحتی حاضرند در این راه بمیرند و بمیرانند و این امر از هر سلاح اتمی به مراتب خطرناک تر است.

هم اکنون پس از نقض آشکار حقوق سیاسی دولت ها در کشور ایران از جمله برخورد وحشیانه حامیان و عوامل رژیم به فرمان رهبران اسلامی با نمایندگان دولت انگلیس در سفارت مربوطه در تهران، سرانجام برای بسیاری از کشورهای اروپایی زنگ خطری به صدا درآمد مبنی بر آن که به زودی رژیم تهران دیگر نه تنها برای آنان سودی در بر نخواهد داشت بلکه به یک دشمن تمام عیار برای آن ها مبدل گشته و در نتیجه به آن ها ثابت کرد که شاید در حال حاضر قطع روابط دیپلماتیک با رژیم ایران منفعت بیشتری نسبت به رابطه های کلان اقتصادی با آن ها دارد.

بنابراین در حالی که برخی از کشورهای اروپایی تصمیم به قطع هرگونه رابطه با رژیم اسلامی را داشته و به دنبال حتی تحریم چند جانبه رژیم ایران هستند، اما متاسفانه رفتار محافظه کارانه و به نوعی توام با سازش کشورهایی نظیر آمریکا، کانادا و آلمان، سوال برانگیز است و جای تعجب بسیار دارد.

آن چه مسلم است بایستی عاملان حکومت اسلامی ایران را در دادگاه های بین المللی به خاطر نقض گسترده حقوق بشر، محاکمه و هم چنین برخوردهای خصمانه آن ها در مقابل کشورهای دیگر را سریعاً متوقف کرد و پیش از آن نیز

بایستی کلیه سفارت خانه ها و دفاتر کنسولگری رژیم در کشورهای دیگر تعطیل شده و طرح های تحریم نفت و مشتقات آن، تحریم سیستم حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی و توقف تمامی معاهدات اقتصادی اجرا گردیده و تمامی راه های گریز از تحریم که قالباً توسط برخی از کشورهای دیگر صورت می گیرد، بسته شود و نیز عاملان اصلی حکومت را به پای میز محاکمه بین المللی بکشاند.

در غیر این صورت طبیعیست، دولت ها و بسیاری از مردم دنیا در خطر بسیار جدی از سوی رژیم اسلامی قرار خواهند گرفت.

متاسفانه دولت کانادا با توجه به اینکه ریاست قطع نامه سازمان ملل متحد در مورد ایران را بر عهده دارد؛ که می تواند نقش موثری در توقف اقدامات ضد بشری رژیم اسلامی ایفا کند، برعکس شرایطی را برای پیشبرد اهداف آنان، خواسته یا ناخواسته فراهم نموده.

در طی این سال ها بسیاری از عوامل حکومت اسلامی پس از غارت منابع ملی، به نفع خود برای فردای تیره شان اقدام به سرمایه گذاری های کلان ، در این کشور کرده اند و امروز جایگاه های مهمی را برای خود بنا ساخته اند.

در حال حاضر کانادا به پایگاه دوم عوامل بلند پایه و تشکیلات اطلاعاتی رژیم اسلامی ایران تبدیل شده است.

در حالی که دولت آقای هارپر می تواند در اقدامی سنجیده ، برای به حداقل رساندن روابط خود با رژیم ایران اقدام کرده و سفارت خانه این رژیم در کشور خود را تعطیل کند، اما اجازه می دهد تا فعالیت های سفارت خانه رژیم ایران در دیگر شهرهای کانادا نیز از جمله ونکوور وسعت بیشتری بیابد.

امید است با فشار همه جانبه سازمان ملل و دولت ها، رهبران رژیم اسلامی ایران منزوی شده و به زانو درآیند.

بدیهیست حل معضل بزرگ رژیم اسلامی ایران همانند کلیدیست که پس از فروپاشی آن، بسیاری از کشورهای جهان از جمله سوریه شاهد بازگشت صلح، آرامش و برقراری دمکراسی در سرزمین خویش خواهند بود.

مقاله ای از کاسپین ماکان

منبع:

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

نفس کشیدن برای آزادی خواهان در ایران قدغن، برای بازماندگان خمینی در سراسر دنیا آزاد!

نفس کشیدن برای آزادی خواهان در ایران قدغن، برای بازماندگان خمینی در سراسر دنیا آزاد!  بحث بر سر این نیست که نتیجه خمینی چه پوشیده!‌ نکته اینجاست که نفس کشیدن در ایران برای آزادی خواهان قدغن است، اما فرزندان، نوادگان، آشنایان و یاران خمینی با ثروت های مردم ایران در کشورهای دیگر به زندگی ملوکانه خویش مشغولند و قوانین آن دجال را بر سر مردم ایران می کوبند. یا خونشان را می ریزند، یا به جسم و حقوق آنان تجاوز می کنند!  این رهروان راهِ خمینی در خارج از ایران ضمن دریافت اقامت و پاسپورت کشورهای دیگر، به تحصیل پرداخته و همیشه از آن کشور به این کشور در رفت و آمدند! هرگونه می خواهند می پوشند، می گردند و نطق می کنند؛ اما کسی مانع آنان نیست! چون آنان خمینی زاده و خمینی پرورده اند!  نعمات بهشتی در این جهان هم برای این همراهان آزاد است، اما برای مردمی که صاحب خاکِ ایرانند؛ زندگی کردن هم ممنوع است! دخترانِ ایرانی به عناوین مختلف از دانشگاه ها اخراج می شوند، نه راه دیگری برای تحصیل در کشور خویش دارند و نه راه خروجی از ایران!  اما کافیست تا سرسپرده این جانیان باشند، آنوقت همه جای دنی...

فمنیست ها، پرچم لا إله إلا الله محمد رسول الله را به آتش کشیدند

فعالان سازمانِ فمن، پرچم لا إله إلا الله محمد رسول الله را روبروی مسجدی در پاریس به آتش کشیدند.  دختران فمن تونسی در فرانسه در اعتراض به قوانین اسلامی و حبس کردن امینه دختر فمن در تیمارستان، پرچم اسلام را به آتش کشیدند!  به امید آن روز که دیگر هیچ پرچم مذهبی در دنیا وجود نداشته باشد!   ! به آتش کشیدن پرچم اسلام!

و آنگاه که مذهبی های مسیحی و مسلمان یک عقیده را در خواب به دار می آویزند...!!

و آنگاه که مذهبی های مسیحی و مسلمان یک عقیده را در خواب به دار می آویزند...!! دیشب خواب دیدم در سفر به اندونزی برای شرکت در مراسم خواهر یکی از دوستانم، در کشوری که هواپیما برای سوخت گیری در فرودگاهش فرود آمده بود، پیاده شدم و خواستم شهر را هم دیده باشم. همینطور که در یکی از خیابان های شهر قدم می زدم ساختمانی قدیمی به چشمم آمد. وارد شدم و پس از عبور از اتاق های بسیار داخل اتاقی شدم که به کلاس درس می مانست و کشیشان بسیاری در آنجا مشغول کتاب خواندن بودند! یکی می خواند و دیگران گوش می دادند. پاراگراف که تمام می شد، کشیشی دیگر شروع به خواندن می کرد. کتابی را از روی سکوی کنار پایم برداشتم تا بدانم چه می خوانند. پارسی نوشته بود! نوبت به من رسید! با تعجب نگاهشان کردم! یک نفر کتابش را به دستم داد و انگشت اشاره اش را زیر یکی از خطوط گذاشت تا بدانم خواندن را از کجا شروع کنم! نگاه های خیره و پر از خشمشان به من مهلت آن را نداد تا بگویم گذری به اینجا وارد شده ام و از شما نیستم! چون پارسی بود شروع کردم به خواندن بلکه از آن چشم ها خلاصی یابم. اما تمام کلمات را بدون استثنا با غلط خوانده و چنان در خوا...