در روزهای گذشته تنی چند از نیروهای لباس شخصی مرتبط با قرارگاه ثارالله در دانشکده علوم سیاسی دانشگاه آزاد تهران مرکز بدون توضیح اقدام به عکس گرفتن از دانشجویان این دانشگاه کردند .
این حرکت زمانی صورت گرفت که یکی از دانشجویان دختر دانشکده علوم سیاسی در سلف این دانشکده و طی صحبت با دوستان خود جملاتی درباره رهبری و شخص سید علی خامنه ای بیان کرد و چند ثانیه بعد متوجه شد که دو تن از نیروهای بسیجی این دانشکده که بین دانشجویان به عنوان نیروهای امنیتی شناخته می شوند ، در حال عکس گرفتن از وی با گوشی های خود هستند.
این نوع تحرکات امنیتی در دانشکده علوم سیاسی تهران مرکز طی دو سال گذشته مصادیق بسیاری داشته است و بسیاری از اعضای رسمی پایگاه بسیج این دانشکده با تهیه عکس و فیلم از دانشجویان ، فضای ارعاب و تهدید را بر این دانشکده حاکم ساخته اند.

نظرات
من با اغلبشون دوستم . بد ترين شوخي ها رو هم باهاشون ميكنم اما خدايي يك بار هم بهم توهين نكردن. يا ادم فروشي نكردن. شايد 10 درصد هستن كه نه بسيجي هستن نه ادم... اما اسم بسيجي روي خودشون گذاشتن. بي شرف هايي كه همه كار ميكنن. اما با اين كامنت خواستم كه از دوستام دفاع كنم