خمینی: هیچ رژیمی عادلانه تر از اسلام نیست.
جائی برای دیکتاتورها وجود ندارد. اسلام بهترینِ دموکراسی هاست.
هیچ رژیمی برای مردم عادلانه تر از اسلام نیست.
بی سوادترین فردی که تا این اندازه خود را سیاستمدار و دانا می دانست، در طول تاریخ ایران، خمینی بود!
در جایی دیگر خمینی دموکراسی را حرام می خواند و نشانه ای از غربی ها که به هیچ وجه برای مردم ایران خوب نیست!
در اینجا حکومت اسلامی را که درواقع نوعی از حکومت دیکتاتوریست، برتر دانسته و حتی آن را یکی از انواع دموکراسی می داند، که بهتر از هر نوع دیگریست!
سوال؟؟؟!
چند نوع دموکراسی وجود دارد؟!
آیا یک حکومت اسلامی، یک حکومت دمکرات است یا یک حکومت دیکتاتوری؟!
امام خمینی با رژیم دانستن حکومت اسلامی اش، تمام مشروعیت الاهی خود را زیر سوال برد!
چرا که تفاوت معنای رژیم با حکومت را نمی دانست!
همانگونه که تفاوت بین انواع حکومت ها را نمی دانست!
او هیچ نمی دانست!
و مردمی که بیش از او ادعای دانایی و آگاهی داشتند نیز با انتخاب او به جای خرد برای مردم این سرزمین بی خردی را به ارمغان آوردند...
زنان از همه قشرها و پایگاه های اجتماعی در راهپیمایی شرکت کردند.
سوال!!؟؟
امروز چند قشر و پایگاه اجتماعی از زنان و برای زنان در ایران وجود دارد که در آن آزادانه به فعالیت های سیاسی بپردازند؟!
آیا امروز از هر قشری می توانند در راهپیمایی ها شرکت کنند؟!
دکتر کیانوری از آیت الله العظمی خمینی ستایش کرد.
دبیر کل حزب توده در مصاحبه ای گفت: ایران در گرماگرم یک انقلاب دموکراتیک ضدّ امپریالیستی است.
گفت که حزب او به طور کامل از هدف های آیت الله برای تحقق هدف های انقلابی و تشکیل شورای انقلابی اسلامی که در جهت شکست بختیار و ژنرال های خادمِ او، مبارزه می کنند؛ جانبداری می کند.
پانوشت:
خمینی که می گفت حکومت، حکومت اسلامیست! دموکراسی چیز خوبی نیست! برای غربی هاست!
شما هم که به دنبال بر روی کار آوردن حکومتی اسلامی بودید و همچنان هدف خود را کمک به تشکیل شوراهای انقلابی اسلامی می دانستید!
پس دیگر انقلاب دموکراتیک در بین سخنان شما چه معنایی داشت؟!
بزرگترین خیانت به این سرزمین را شما و حزبتان انجام دادید و بی خردی همچون خمینی را به سیاستمدار قابل و دانایی چون شادروان بختیار، ترجیح دادید!
حزب توده به جمهوری اسلامی رای مثبت میدهد.
حزب توده به اعدامِ سرزمین ایران رای مثبت می دهد.
خمینی: برای همه محرومان خانه بسازید.
سوال: کدام محرومان؟
اگر هم محرومی در کار بود، این خمینی بود که قول داده بود برایشان خانه خواهد ساخت و همه را خانه دار خواهد کرد.
نه تنها خانه ای جز قبرهایی در گورستان های بی نام و نشان نساخت، بلکه به معنای واقعی مردم ایران را حتی از حقوق اولیه انسانیشان محروم کرد.
دکتر کریم سنجابی: محتوای جمهوری اسلامی دموکرات است.
از زمان غيبت حضرت قائم تا به امروز، مقتدايی به عظمت آيت العظمی خمينی در جهان نيامده است. خمینی می آید. مردی که وجودش تجسم آرمان های یک ملت تاریخی است. مردی که هستی او قانون آزادی است. و قانون دادخواهی و نفی همه قانون های ضد مردمی و حرکتش حرکت همه قانون های نو است...
حق است که اینک صدای هلهلۀ ملتی را بگوش جهانیان برسانیم و این بزرگ را چنان که شایسته است بزرگ بداریم. و او را چنان بیابیم که از چشم زخم دشمنان به دور بماند......
دكتر كريم سنجابی. رهبر جبهه ملی ايران. 24 آبان 1357
پانوشت: ایشان هم همانند دیگر همراهانشان یا خود را به راه دیگری می زنند و یا واقعاً نفهمیده اند که خمینی چقدر ساده به همه آن ها پاسخ داد: دموکراسی مال غربی هاست و چیز خوبی نیست!
بنی صدر همیشه تلاش می کرد که همانند امام خمینی رفتار کند.
همانند او نگاه کند، صحبت کند، بیاندیشد، راه برود، بخندد، گریه کند و ... و ...!
با گذشت این همه سال و اعتراف خود او به آنکه خمینی به آن ها دروغ گفت؛ همچنان سعی می کند به مانند امام رفتار کند!
شاید اندیشه ای در سر دارد!!








نظرات