تنها هدف ملّایان، نابودی ایران و ایرانی و دفاع از ولایتیست که ساخته خود آنهاست! و مردم نادان نیز آن را باور دارند!
نقل قول یک ناشناس از اوایل شورش 57 :
" به یاد دارم در اوايل این انقلاب شوم ملايان، برای اینکه پاسپورت داشته باشم به سر بازی رفتم؛
در تهران، ملایي را مقابل سفارت آلمان ديدم که سوار بر رویز رويس مصادره شده دربار شاهنشاهی بود.
من هم گفتم: حاج آقا! خر سوار شو.او هم بدن اینکه خود را نارحت کند، راحت در جوابم گفت: ای پسرم ما چند سال است سوار خریم و حالا حالا هم سواریم ؛ ولی من به همه این ملایان قول خواهم داد پايان شب سیاه سفيد است، و چنان لگدی شما از این خران بخورید که نتوانید بلند شوید! شما ابلهان و ياوه گويان قرن 21 !!!
ب.ال"

نظرات