رد شدن به محتوای اصلی

روزنامه های سال 57 و واقعیت های تلخ آن روزها - سری پنجم


بیعت نامه علیرضا نوریزاده با امام خمینی.




علیرضا نوریزاده: آقا را برای ما باقی بگذارید.





زمانی که ریش داشتن جهت فریب خلق به نفع او بود.







حضور علیرضا نوریزاده  بر بام مدرسه رفاهی زمانی که افسران ایران زمین را تیرباران کردند و به وی نیز تعارفی جهت شلیک نمودند، یک معما باقی ماند !!




دقیقا برعکس چیزی که خود ادعا کردید که از اعدام سلحشوران ایران ناراحت شدید و شوق زدگی خود را از اعدام رحیمی و خسروداد و دگر قهرمانان انکار نمودید، حال لطف کنید به چهره خود و نوشتار و هیجان خود در انقلاب توجهی کنید که مبادا فراموشتان شود که در انقلاب یکی از سهامداران بودید !! 
به راستی شرم آور است.


نظرات

‏Reza گفت…
akhe khanoom shams hame ma eshtebah kardim o mikonim, nourizadeh ham yeki mesl ma. moghe shooresh 57 hame mardom koor boodan o akse emameshoon ro too mah mididdan
‏Reza گفت…
dar zemn zibaiitoon tahsin barangize
‏ناشناس گفت…
تا يه وبلاگ زديد قاضي دهر شديد؟
ايراني همينه...
نوري زاده سي ساله با تمام وجود داره مبارزه ميكنه و زحمت ميكشه و خون دل ميخوره. حالا شما يه كپه ريش اول انقلاب گرفتت! يعني اين سي سال زحمت اونو در نظر شما هنوز تبرئه نكرده!؟ بابا يه فكري به حال خودتون بكنيد.
payman jahanbin گفت…
Your enemy is not Dr.Noori Zadeh. He was duped by Khomeini, like many of us