بیعت نامه علیرضا نوریزاده با امام خمینی.
علیرضا نوریزاده: آقا را برای ما باقی بگذارید.
زمانی که ریش داشتن جهت فریب خلق به نفع او بود.
حضور علیرضا نوریزاده بر بام مدرسه رفاهی زمانی که افسران ایران زمین را تیرباران کردند و به وی نیز تعارفی جهت شلیک نمودند، یک معما باقی ماند !!
دقیقا برعکس چیزی که خود ادعا کردید که از اعدام سلحشوران ایران ناراحت شدید و شوق زدگی خود را از اعدام رحیمی و خسروداد و دگر قهرمانان انکار نمودید، حال لطف کنید به چهره خود و نوشتار و هیجان خود در انقلاب توجهی کنید که مبادا فراموشتان شود که در انقلاب یکی از سهامداران بودید !!
به راستی شرم آور است.





نظرات
ايراني همينه...
نوري زاده سي ساله با تمام وجود داره مبارزه ميكنه و زحمت ميكشه و خون دل ميخوره. حالا شما يه كپه ريش اول انقلاب گرفتت! يعني اين سي سال زحمت اونو در نظر شما هنوز تبرئه نكرده!؟ بابا يه فكري به حال خودتون بكنيد.