(خمینی و دموکراسی) :
اسلام یک دولت دموکراتیک به معنای واقعی است (گفت و گو با خبرنگاران/۱۸آبان۱۳۵۷/پاریس)
در جمهوری اسلامی مطبوعات در نشر همه حقایق و واقعیات آزادند (روزنامه ایتالیایی پائزه سرا/۱۱آبان۱۳۵۷)
در جمهوری اسلامی کمونیستها نیز در بیان عقاید خود آزادند (روزنامه هلندی دی ولکرانت/۱۶آبان۱۳۵۷/پاریس)
حکومت اسلامی یک حکومت مبتنی بر عدل و دموکراسی است (مصاحبه با خبرنگار روزنامه تایمز/۱۶آذر۱۳۵۷)
ما حکومتی را می خواهیم که برای اینکه یک دسته می گویند مرگ بر فلان کس، آنها را نکشند (مصاحبه با خبرنگاران/۱۲آبان۱۳۵۷)
و اما پس از پیروزی انقلاب:
به آنها که از دموکراسی حرف می زنند گوش ندهید. آنها با اسلام مخالفند. می خواهند ملت را از مسیر خودش منحرف کنند. ما قلمهای مسموم آنهایی را که صحبت ملی و دموکراتیک و اینها را می کنند می شکنیم (سخنرانی ۲۲اسفند۱۳۵۷/قم)
آنهایی که فریاد می زنند دموکراسی باشد، اینها مسیرشان غلط است. ما اسلام می خواهیم (در جمع دانشجویان دانشگاه اهواز/روزنامه کیهان/۳خرداد۱۳۵۸)
من انقلابی نیستم. اگر ما انقلابی بودیم اجازه نمی دادیم اینها اظهار وجود کنند! تمام احزاب را ممنوع اعلام می کردیم، تمام جبهه ها را ممنوع اعلام می کردیم و یک حزب و آن حزب الله، حزب مستضعفان تشکیل می دادیم و من توبه می کنم از این اشتباهی که کردم (کیهان/۲۷مرداد۱۳۵۸)
این ملت برای اسلام جنگیده نه آزادی (مصاحبه با اوریانا فالاچی/۲مهر۱۳۵۸/قم)
همه آشفتگی ها زیر سر همین هایی است که می گویید دموکرات هستند (مصاحبه با اوریانا فالاچی /۲مهر۱۳۵۸/قم)
دکتر یزدی، انقلابی دیروز و اصلاح طلب امروز و خائن به ملت در هر زمان.
وقتی خرد جمعی در جامعه ای موجود نباشد، جملگی یا بدنبال خمینی خواهند رفت یا پس از ۳۲ سال به دنبال نوچه های خمینی تا همچنان در جاده طلایی امام باقی بمانند، شاید که به آب و برق مجانی هم رسیدند.
امام خمینی: جز از فساد از هیچ چیز دیگری جلوگیری نمی کنیم!
منظور عدم جلوگیری بود که عین آن نیز اثبات شد.
یکی از موارد آخری نیز اختلاس 3000 میلیارد دلاری بود که همچنان پرونده اش پا در هوا مانده است!!
(خمینی و ملی گرایی):
یکی از بنیادهای اسلام آزادی است। بنیاد دیگر اسلام اصل استقلال ملی است (مصاحبه با خبرنگار روزنامه لاکروا/۱۰آبان۱۳۵۷/پاریس)
حکومت اسلامی، حکومت ملی است (صحیفه نور/جلدچهارم/ص۵۸)
و اما پس از پیروزی انقلاب:
ملی گرایی مخالف اسلام است (سخنرانی در جمع طلاب و دانشجویان/۵خرداد۱۳۵۹)
ملی گرایی برخلاف اسلام است. این برخلاف دستور خدا و برخلاف قرآن مجید است (صحیفه نور/جلد دوازده/ص۱۱۰)
ملی گرایی اساس بدبختی مسلمین است (سخنرانی در کنگره قدس/۱۹مرداد۱۳۵۹)
آنهایی که می گویند ما می خواهیم ملیت را احیا کنیم، مقابل اسلام ایستاده اند (پیام به مناسبت روز قدس/۲۵مرداد۱۳۵۹)
حکومت اسلامی، حکومت ملی است (صحیفه نور/جلدچهارم/ص۵۸)
و اما پس از پیروزی انقلاب:
ملی گرایی مخالف اسلام است (سخنرانی در جمع طلاب و دانشجویان/۵خرداد۱۳۵۹)
ملی گرایی برخلاف اسلام است. این برخلاف دستور خدا و برخلاف قرآن مجید است (صحیفه نور/جلد دوازده/ص۱۱۰)
ملی گرایی اساس بدبختی مسلمین است (سخنرانی در کنگره قدس/۱۹مرداد۱۳۵۹)
آنهایی که می گویند ما می خواهیم ملیت را احیا کنیم، مقابل اسلام ایستاده اند (پیام به مناسبت روز قدس/۲۵مرداد۱۳۵۹)
سنجابی: جمهوری اسلامی بر اساس دموکراسی و ملیت ایران بر پا میشود.
از زمان غيبت حضرت قائم تا به امروز، مقتدايي به عظمت آيت العظمي خمينی در جهان نيامده است. خمینی می آید. مردی که وجودش تجسم آرمانهای یک ملت تاریخی است. مردی که هستی او قانون آزادی است. و قانون دادخواهی و نفی همه قانونهای ضد مردمی. و حرکتش حرکت همه قانونهای نو است. حق است که اینک صدای هلهلۀ ملتی را بگوش جهانیان برسانیم و این بزرگ را چنان که شایسته است بزرگ بداریم. و او را چنان بیابیم که از چشم زخم دشمنان بدور بماند.
دكتر كريم سنجابی. رهبر جبهه ملی ايران. 24 آبان 1357
« ... ما می خواستیم کارمان را با یک سلسله عملیات چشمگیر شروع کنیم و نه تنها شاه بلکه به همه نمودهای قدرت و عظمت وی یورش ببریم، از جمله تخت جمشید، که البته با شکست روبرو شد چرا که همة ما دو ماه قبل از آن در اوت ۱۹۷۱ دستگیر شدیم. ما یک سلسله عملیات ترتیب داده بودیم که بر طبق آن
بتوانیم جریان برق ساختمان شهیاد را که مراسم (جشن های ۲۵۰۰ ساله) از آنجا شروع می شد قطع کنیم ... ما در نظر داشیم که عملیات دیگری هم انجام دهیم که البته کار با شکست روبرو شد و دیگر نیازی به یاد آوری آنها نیست. تنها می توانیم بگوییم که تصمیم به ربودن خواهرزادة شاه داشتیم که البته نشد... »
مسعود رجوی در مصاحبه ای با « آفریقا – آسیا » مورخ ۲۶ ژانویه ۱۹۸۲
حقوق زن ها در اسلام از حقوق زن ها در غرب بالاتر است!
همچونان که امروز شااااهد آن هستیم!!!
این هم نتیجه جواب آری گفتن 98 درصدی مردم به خمینی و حکومت اسلامی اش!
اگر 98 درصد از مردم رای دادند که دیگر در دهن زدنشان چه معنایی دارد؟!
چنان در دهن دولت زدند که خون ملت بر دیوار ها پاشید و در شهر جاری گشت...
سیل خون همچنان در ایرانمان ادامه دارد...
با کوشش آفاق ایزد











نظرات