گوشت قورمه!!
یک عده هنوز دنبال خمینی اند!
برخی به دنبال شادروان محمدرضا شاه پهلوی...(به این دلیل به نیکی از او یاد میکنم که هدفش مشخص بود و آنچه که انجام داد برای آنان که می شنوند، می بینند و می دانند، کاملاً روشن است!)
گروهی نیز به دنبال مصدق!
عده ای دیگر هم به دنبال مارکز و لنین...
این از دسته مرده پرستان!
و یک عده همچنان به دنبال خائنینی چون موسوی، کروبی، خاتمی، رفسنجانی، بنی صدر و بدبختانه رجوی ها هستند!
و یک عده نیز به دنبال رضا پهلوی...و بقیه هم که تکلیفشان روشن است!
دنبال رهبرشان علی گدا و رئیس جمهورشان محمود چی توزند!
شوربختانه عده ای نیز بی تفاوتند و اگر دنیا را آب ببرد آنان را خواب می برد!
اما در این میان ایرانیان واقعی و وطن پرستی هم هستند که من با کمال افتخار عده ای از آن ها را می شناسم و امیدوارم این وارستگان که هدفی جز آزادی و فردای روشن برای ایران نمی خواهند بتوانند با توانایی فکر و شجاعت سرزمینمان ایران را نجات بخشند.
به امید سرنگونی رژیم دیکتاتوری اسلامی و برقراری حکومتی دمکرات و سکولار در ایران
سارا شمس

نظرات