به یاد شهرام فرج زاده که تنها به دنبال آزادی برای وطن و مردم سرزمینش بود...
برای دختر او ...
برای دیگر داغ دیدگان این سرزمین...
دستور این کشتار ها تنها از طرف دولت صادر نشد که اصلاح طلبان درصدد تغییر ریاست جمهوری بر می آیند؛ اگر سید علی خامنه ای و باند جنایتکار او اعتقادی به انسانیت داشته و مخالف اعمال وقیحانه دولت خویش بودند؛ رئیس جمهور را برکنار کرده و در صدد دلجویی از ملت خویش بر می آمدند!
اما آنان بر منبر بنشسته و نه تنها دولت را محکوم نکردند؛ بلکه مخالفان را اغتشاش گر و محارب نامیده و نیروهای خود را به ایستادگی در مقابل آشوب گران فراخواندند!
ننگ بر رژیم اسلامی و هر حزب و گروه دیگری که هدفش پایداری رژیم دیکتاتوری اسلامیست...
این رژیم دیر یا زود رفتنیست...
مرگ بر رژیم دیکتاتوری اسلامی
زنده باد آزادی
راه شهرام، ندا، سهراب، محمد، اشکان، امین، ... و .... ادامه دارد.
از پا نخواهیم نشست تا روز سقوط رژیم اسلامی
سارا شمس
نظرات