ابوالحسن بنی صدر: آمریکا در حال انحلال است!
میهمانان همیشگی صدای آمریکا، سازگارا و یارانش هم همینگونه بوده اند!
در ایران فریاد می زدند: مرگ بر آمریکا!
به خارج که آمدند؛ گفتند: آمریکا در حال انحلال است!
امّا به رسانه صدای آمریکا که می روند، تبدیل می شوند به یک آمریکایی و آزادیخواه دو آتشه که نقش رهبران سیاسی ایران را هم بازی میکنند...!!!!
استالین( 1940): امپریالیسم زیر گامهای آهنین پرولتاریا خرد خواهد شد.
مائو( 1960): سقوط امپریالیسم آمریکا بزودی رخ می دهد.
فیدل کاسترو(1980): امپراطوری آمریکا بزودی فرومی پاشد.
آیت الله خمینی( 1985): لکن آمریکا در حال از بین رفتن است.
هوگو چاوز(2000): آمریکا در حال نابودی است.
آیت الله خامنه ای(2001): آمریکا و دشمنان در حال نابودی هستند.
احمدی نژاد( 2005): آمریکا و اسرائیل در حال فروپاشی است.
احمدی نژاد( 2006): آمریکا بزودی نابود می شود.
احمدی نژاد( 2007): آمریکا تا همین پس فردا نابود می شود.
احمدی نژاد( دیروز): مناسبات فعلی جهان دوام نمی یابد و آمریکا نابود می شود.
نتیجه گیری اخلاقی:
فعلا که بقیه نابود شده اند و بقایایشان به فرانسه و آمریکا مهاجرت کرده اند تا محکم از انحلالش جلوگیری کنند!!!!
از نوشته های سعید شمیرانی و صمد
نظرات