برای کسانی که از ابراهیم یزدی حمایت کرده و با این عمل خود مشروعیت بیشتری را برای رژیم دیکتاتوری اسلامی خریداری کرده و پایههای این سیستم کثیف را روز به روز محکم تر میکنند!
در تمام دنیا سیاستمدارها و کسانیکه به دنبال قدرت سیاسی هستند به شارلاتان بودن معروفند ولی ظاهرا در کشور ما استانداردهای شارلاتانیزم صدها برابر بالاتر از سطح جهانی است! ....
یکی از معروف ترین و موثر ترین صحنه گردانان اصلی ماجرای 57، ابراهیم یزدی است که سال های پیش از انقلاب مقیم ایالت تگزاس آمریکا بود.
زمانی که در سال 56 خمینی به فرانسه رفت، ابراهیم یزدی و ابوالحسن بنی صدر در نوفل لوشاتو اقامت گزیده وبه آن پیرمرد می آموختند که جلوی دوربین تلویزیون های غربی چگونه ژست حقوق بشر بگیرد و حرف های آزادیخواهانه بزند و سر همه دنیا شیره را بمالد.
پس از اینکه این کلاه برداری بزرگ و تاریخی به ثمر نشست و بسیاری را در داخل و خارج ایران بسیج کرد، ستاد ارتش ایران ساعت هشت صبح روز یکشنبه 22 بهمن 57 تشکیل جلسه داده و برای جلوگیری از خشونت بیشتر، اعلام بی طرفی کرده و تمام نیروهای نظامی کشور را به درون پادگان ها فراخواند. به فاصله چند ساعت، یک سری از فرماندهان و افسران ارتش و شهربانی در منازل و یا دفاتر محل خدمتشان دستگیر و گرفتار آقایان خلخالی و یزدی و دوستان و شرکاء انقلابی ایشان (مجاهدین خلق و فدائیان خلق و غیره) شدند...
بگذریم که در هر کشوری افسران و فرماندهان ارتش اگر هم خاطی باشند باید در یک دادگاه نظامی و در حضور دادستان و وکیل و قاضی، مطابق با آیین دادرسی نظامی محاکمه شوند.
به هر روی، امروز ابراهیم یزدی پیرمردی 80 ساله و مبتلا به سرطان پروستات و سال هاست که به دست دوستان سابقش از قدرت حذف شده و سرش بی کلاه مانده است.
چندی پیش ابراهیم یزدی بازهم به همان سیاق سابق در نامه ای به دوست و همرزم سابقش سید علی خامنه ای نوشته : "من به نظام جمهوری اسلامی رای دادهام و به رای خود وفادارم. شما با این ظلمها وستمها، مقدمات سقوط نظام را فراهم میکنید. حیف است نکنید!" در بخش دیگر از نامه اش نیز فرافکنی کرده و تمام تقصیرهای این 33 سال را به گردن "یهودی زاده ای" به نام احمدی نژاد می اندازد. باز هم بگذریم که "یهودی زاده" خواندن کسی عین نژادپرستی است.
و در آخر شاهد تصویری باشید که ابراهیم یزدی را در کنار صدام حسین نشان می دهد!!!
هوشیار باشیم و فریب شارلاتان ها را نخوریم.
با سپاس از امین ایراندوست گرامی.

نظرات