ابراهیم نبوی به حذف متوسل شد!
بسیاری سید ابراهیم نبوی را یک طنز نویس و روزنامه نگار می دانند که دوره اصلاحات دولت خاتمی مورد مواخذه حکومتی قرار گرفته و از ایران خارج می شود!
ابراهیم نبوی، خود ابراز داشته که دیر زمانی مدیر سیاسی وزارت کشور و جانشین مدیر کل اجتماعی وزارت کشور بوده است.
سید ابراهیم نبوی، در زمان نخست وزیری میرحسین موسوی، در وزارت کشور و در کنار وزارت اطلاعات، مسئولیت تخلیه اطلاعاتی زندانیان سیاسی و آماده کردن آن ها برای شوهای ندامت و تواب سازی را بر عهده داشت.
در سال های اول شورش ۵۷، ابراهیم نبوی در کنار اسدالله لاجوردی مسئولیت خرد کردن زندانیانی را برعهده داشت، که بیشترشان بعد ها در قتل عام زندانیان سیاسی توسط حکومت اسلامی، روانه گورستان های بی نام و نشان شدند.
ابراهیم نبوی در سال ۸۸ با بستن نوار سبز، همه را به مشارکت در انتخاباتی که حضور فعالانه و گسترده در آن مد نظر رهبری بود، فرا می خواند.
ابراهیم نبوی از سوی موسوی و دیگر حاکمان اسلامی، ماموریت داشت تا در شبکه های اینترنتی جوانان، هم چنین ایرانیان خارج از کشور را به شرکت در انتخابات و رای دادن به میرحسین موسوی مجاب کند.
ابراهیم نبوی در طول این سال ها مشغول به تخریب شخصیتی و هویتی کسانیست که با تمامیت رژیم اسلامی به مخالفت برخاسته و در این جهت ضرباتی را به پیکر این رژیم وارد ساخته اند.
او با مقالات سرشار از دروغ و تهمت های خود بر ضد مخالفان رژیم، سعی می کند نقش آنان را در آگاهی رسانی به مردم ایران و جهان کمرنگ جلوه دهد.
ابراهیم نبوی و همراهانش که از آن ها با نام تخریبچی یاد می شود، از هیچ کوششی برای واروونه جلوه داده حقایق دریغ نمی کنند.
روز گذشته ابراهیم نبوی با انتشار تصویری از جلد کتاب در انتظار چاپش در فیس بوک خود، به معرفی آن پرداخت.
تصویر بانویی که بر روی جلد این کتاب وجود دارد، تصویر زنی است با حجاب اسلامی! موضوع کتاب هم عاشقانه است!
اما حریم اسلامی حداقل بر روی جلد کتاب کاملا رعایت شده است. زنی با روسری و روپوش اسلامی که با رعایت فاصله ای در کنار یک جنس مخالف نشسته است!
و حتی این مرز و فاصله با کیف دستی زن به خوبی به تصویر کشیده شده تا از نظر اسلامی، مورد تایید قرار گیرد!
در این بین با مشاهده پست حاوی این تصویر در فیس بوک شخصی ابراهیم نبوی، که خود به یاد ندارم من او را به لیست دوستانم اضافه کرده باشم، کامنت یا نظری دادم! که در تصاویر تهیه شده از صفحه مذکور می توانید آن نظر را بخوانید. ابراهیم نبوی در پاسخ خواست بداند که مشکل من با او چیست که چنین نظری داده ام!
در جواب برای او نوشتم: تنها به خاطر سابقه درخشان شما در آمیختن با وجوح(وجوه) مختلف حکومت اسلامی، حال به نام اصلاحات یا هر چیز دیگر!
که ناباورانه پاسخی بسیار عجیب از او دریافت کردم که بدون تامل به بی خردی و ناآگاهی عمیق ابراهیم نبوی در درک مسائل سیاسی پی بردم!
ابراهیم نبوی چنین نوشته بود: اصلا اصلاحات چه ربطی به حکومت اسلامی دارد؟ و حکومت اسلامی چه ربطی به جمهوری اسلامی دارد؟
در جواب از او خواستم تا بیشتر به گذشته درخشانش مراجعه کند و برایش اینگونه توضیح دادم:
نخست اینکه ما هیچ حاکمیتی به نام "جمهوری" اسلامی نداریم! بنابراین مقابل ما صرفا ۳۳ سال حکومت اسلامی قرار دارد! اصلاحات در چنین حکومتی از معنا تهیست! اما نمی دانم چرا عده بسیاری به اصطلاح روشنفکر همچنان به دنبال آن می دوند!!
ابراهیم نبوی که حسابی خونش به جوش آمده بود، با پیچاندن ماجرا سعی کرد تا بار دیگر با حمایت خود از حکومت اسلامی و جنایاتش برای این حکومت اشغالی مشروعیت بیشتری خریداری کند! و پس از آن با عصبانیتی که کاملا از لحن او قابل تشخیص بود من را تروریست خوانده و نوشته بود: دفعه آخر هم به من یا کسی توهین کنید، گوشتان را می گیرم و پرتتان می کنم بیرون صفحه!!
و بلافاصله پس از ارسال این نظر، من را از لیست فیس بوک خود حذف کرد!
پیامی برایش ارسال کردم که متن آن در زیر می آید:
آقای ابراهیم نبوی!
به ترور شخصیتی که همانا وظیفه تمام عاملان رژیم است ادامه دهید! بالاخره دوران شما هم به پایان خواهد رسید!
تحمل نظر مخالف را ندارید و تا می بینید کسی هست که می تواند به راحتی پاسخ بی حرمتی های شما را به فکر و اندیشه مردم ایران بدهد، خونتان به جوش می آید!!!
بارها و بارها شاهد تلاش شما برای تخریب هویتی مبارزین واقعی بر علیه کل رژیم اسلامی بوده ام و برایم تازگی ندارد!
بی ادبی شما هم برایم تازگی چندانی ندارد!
خب چه می شود کرد! مسلمان زاده اید دیگر!
محض اطلاع شما باید بگویم با تمام تلاش های شما و کسانی که به شما امر می دهند و تمام آن پول هایی که در راه منفی نشان دادن مبارزات حقیقی بر ضد رژیم کرده اید و کرده اند، من و دیگرانی هستیم که اجازه نخواهیم داد شما و امثال شما بار دیگر از تلاش این مردم در راه مشروعیت بخشی به رژیم اسلامی سو استفاده کنید!
دوران حکومت اسلامی به پایان رسیده است!
دمکراسی در این خاک هم برقرار خواهد شد و آن روز مجبور خواهید بود تا نظر من را هم بشنوید!
البته اگر مردم ایران از سابقه درخشان شما بگذرند و بگذارند که با دستان آلوده خود در سیاست آینده ایران نقشی داشته باشید!
یک اسلامگرا که تنها در حیطه قوانین ضد انسانی اسلام می اندیشد نمی تواند پاسخ گوی یک دمکراسی خواه حقیقی باشد!
چون چیزی جز خاری و رذالت در وجودش نیست و این حقیقت برای بسیاری آشکار است!
آخرین روزهایتان را هم سپری کنید!
و دلشاد باشید از اینکه حداقل در دنیای مجازی شاهد نظرات من نخواهید بود. آن هم نظراتی که به مانند تیری به قلب افکار پوسیده و ارتجاعی اسلامی شما و همراهانتان فرو می رود!!
پس از ساعتی از ابراهیم یا همان اسدالله نبوی پیامی دریافت کردم که در آن من را خواهر مجاهد خوانده است و بیان داشته:
بروید به همان قرارگاه اشرف تان و بر بلاهت تان استوار بمانید!!
و همچنین نوشته است که نظرات من را نیز حذف خواهد کرد!
آقای ابراهیم نبوی:
بنده نه مجاهدم، نه کمونیست، و نه همرنگ شما!
تنها هدف من سرنگونی رژیم اسلامی و برقراری آزادی در ایران است!
دقیقا هدفی در مقابل هدف شما!
بله. منظورم همان هدف اسلامی شماست که با وقت گذاشتن برای مطالعه تاریخ واقعی اسلام و مسلمانان از خونریزی و جنایاتشان چنان لذت برده اید که این رژیم خونخوار را حمایت کرده و همچنان بر ادعای خود مبنی بر برتر بودن حکومت اسلامی استوارید!
گفته اید: حکومت اسلامی چه ربطی به جمهوری اسلامی دارد!
در جواب شما باید بگویم: اگر حکومت اسلامی که مد نظر شماست بر ایران حاکم شود، انسان مخالفی زنده نخواهد ماند! و تفاوتی هم بین این دو وجود ندارد!
و اگر چنین شود و شما از شانس بد ایرانیان در حکومت اسلامی نقش مهم تری بر عهده داشته باشید، قبل از هرچیز از حذف من آغاز کرده و ایران را با خون یکسان خواهید کرد!
کمی قدرت تحمل خود را در شنیدن نظرات مخالفان حقیقی رژیم اسلامی بالا ببرید! شما و همراهانتان با تمام تلاش خود برای حذف من و امثال من هرگز نمی توانید باعث انکار ما شوید!
من حذف شوم! نفر دومی را هم حذف می کنید! حذف تا به کی؟ روز حذف شما هم خواهد رسید!
خرد برای مردمانم آرزوست...
سارا شمس (میرا نصیری)
نظرات