خطاب به محمد نوریزاد:
از شعبان بی مخ ها گفته اید!
بله! می دانیم آقای شعبان بی مخ! هم شما را به خوبی می شناسیم! و هم دیگر شعبان بی مخ هایتان را! خزعلی و سروش و گنجی و سازگارا و نبوی و ... و ... را!
فکر کرده اید اگر بیایید و این فیلم ها را منتشر کنید، فراموش خواهیم کرد که تا چه اندازه دست شما در ریختن خون ندا و نداها آلوده است؟
بر ضد برخی از عوامل حکومتی فیلم می سازید و با شما کاری ندارند؟! آن وقت، عبدالله مومنی را که از رژیم و اسلام بریده است تا به امروز در حبس نگاه داشته اند که مبادا با اطلاعاتش مردم را از اسارت سبز برهاند!
در چنین مملکتی که به خاطر خوردن مشروبات الکی شخصی را به اعدام محکوم میکنند از زندان نامه می فرستید که رهبرم، اینگونه است و آنگونه است؟
با هر نامه خود برای به اصطلاح رهبرتان چنان مشروعیتی خریدید که بارها و بارها به قلب ندا و نداها شلیک شد...
اما باز هم از چشمان باز ندا شرمنده نشده اید...
تا به کی حمایت از رژیم اسلامی؟
البته خوب میدانیم و به خوبی شناخته ایم که چگونه به نرخ روز نان خوردن را آموزش دیده اید!
برای شما کاری ندارد به بیراهه کشاندن مردمی که هر روز به دنبال یک جانی می دوند!
![]() |
| محمد نوریزاد در حال دعا کردن برای پایداری رژیم دیکتاتوری اسلامی |

نظرات