اندر باب پیدا کشف امامزاده ها!
خبر بسیار است از کشف امامزاده های جدید! و امیدواری مسئولین بسیار است از پیدا شدن امامزاده های دیگر! به شکر خدا تمام مشکلات ایران حل خواهد شد! از آنجایی که ایرانیان به تمام درجات پیشرفت و علم دست یافته بودند، این کشف های مهم آن ها را به درجه بالاتری در جهان رسانده!
غیر از این است که امامزاده های عرب بودند که با جهانگردی سراسر زمین را کشف کرده و به تکنولوژی های برتر دست یافته، برق و وات و گاز و ... و ... را اختراع کردند؟! به تنهایی زحمت تمام این اختراعات را برعهده گرفتند و باعث این همه رستگاری جهانی شدند! اما در عجبم از این همه قدرت و توان شناسایی مسئولین! چه خوب دریافته اند که جسد پیدا شده زیر خروارها خاک امامزاده است!!!
از شوخی گذشته، واقعا باعث تاسف است که ایرانیان بدون اطلاعی از تاریخ این سرزمین به متجاوزین این خاک عشق می ورزند. بدون اینکه بدانند اعرابی که به ایران آمدند که بودند و چگونه به ایران راه یافتند! اموال مردم را به نام خمس و زکات و ... از دست آن ها در آورده و خرج خوشی های خود می کردند! چه تجاوزها که به زنان و دختران نکرده و تن بی سر چه مردان غیوری را زیر سم اسب های خود لِه کردند... اعراب چه خدمتی به ایرانیان کرده اند که تا این اندازه شایان ستایش اند؟!
چرا باید برای اعراب متجاوز و افکار کثیف و ضد انسانیشان سر و دست بشکنیم و جوانان این سرزمین را به جوخه مرگ بکشانیم و زندگی را بر آنان خون کنیم!؟
مگر نیاکان ما چه از این اعراب کم داشته اند که باید به جای افتخار به صلح و دوستی و قدرتمندی و انسانیت آنان به تجاوز اعراب مفتخر شویم؟!
سارا شمس
خبر آمد ز اوقاف و زیارت بشارت داده اند پشت بشارت
پس ازکشف هزارخورشید وماهش پی هر کهکشانیم تا نهایت
ابَر نو اختران را در نوردیم فضا پیما فرستیم، آن و ساعت
اتم را می شکافیم در اتاقی با چنگال و با کفگیر و حرارت
هواپیما یمان مافوق صوت است سفر ارزان شده هم با سهولت
و وضع اقتصادی رو براه است تورم پایین آمد بی نهایت
به فکر بکر آق محمود و یاران مرفه گشته اند این قوم و ملت
به کار علم و دانش پیشتازیم کس دیگر نباشد در رقابت
پزشکی را بگو ما اولینیم مداوا میکنیم هر نوع جراحت
ترقی خواه و اینک در صعودیم تمام پله ها را با درایت
همه آزاد آزاد و شریک اند زنان،پیران،جوانان درحکومت
و اما مژده امروز ما چیست؟ نداریم مژده ای جز در دیانت
که کشف آخری کشفی عظیم است به جان جاهل و عمر جها لت
چهار بقعهٌ دیگر هم عیان شد چه شوروشوقی افتاد در ولایت
همه دلشاد و خوشحالند وخندان از این نعمات و میراث امامت
شمارش تابه هشت ضربدرهزارشد زیارت نه ، بفرمایید عبادت
امید ماراست که تا پایان امسال شود تا ده هزار مزار و تربت
و زیر این خبر امضا کردند رییس و معاون حج و زیارت
* * * * *(امضا)
به هرجا میروی بینی مزاری امامزاده همه در اوج شوکت
یکی بندد به خود بند و طنابی که ای آقا زتو خواهم شفاعت
یکی گوید که نوری از خدایند عجب دارم ازاین درک وحماقت
طواف هرعرب درشان ما نیست نژاد آریاییم ای جماعت
تمام مردگان هم در عذابند ز گور تازیان در این ولایت
جهنم بهتر از مینو بِوَد که کنند اینان مرا عفو و ضمانت
خدایا ما چه کردیم و چه گفتیم که افتادیم در این حس حقارت
شعر از فرزند زمین (لطفا این شعر را تنها با نام فرزند زمین به اشتراک بگذارید)

نظرات