علی عالمی به اتهام حمل مواد مخدر، که قرار بود در سکوت خبری از زمان بازداشت تا اعدام، صبح امروز در زندان تایباد به دار آویخته شود، به دلیل حمایت رسانه ای از متوقف شدن حکم مرگش، اعدام نشد. اما خطر اعدام همچنان باقیست.
نه به رژیم اسلامی و نه به اعدام. چه اعدام متجاوز و چه اعدام سیاسی.
اعدام عملی ننگین و توحش باری است که آسیب های روانی، رفتاری و اجتماعی بسیاری را نیز در سطح جامعه پرورش می دهد.
برای پایان بخشیدن به اقدام ضد انسانی به مبارزه بر خیزیم.
نظرات
با نظر شما در مورد اعدامها سیاسی و لزوم توقف ان هم نظر هستم ولی اعدام متجاوز خیر.
شما یک لحظه خودتون رو به جای اون دختر هندی که تو اتوبوس مورد تجاوز شش مرد قرار گرفت بگذارید یا به جای مادر اون دختر.
یا چرا راه دور برویم خود را بجای همسر و مادر زنان ایرانی که مورد تجاوز قرار گرفتند بگذارید بعد بفرمایید که با اعدام مخالفید یا نه.
شما تا زمانی که خود همچین دردی را نکشیده باشید نمیتوانید در مورد فرد دیگری نظر بدهید.
ایا شما راضی هستید اگر در همین کانادا که زندگی میکنید روزی توسط شش نفر مورد تجاوز قرار بگیرید بعد دادگاه هم ان شش نفر را به حبس محکوم کند و بعد از دهسال هم عفو بگیرند و بیایند جلوی شما دراز دراز راه بروند.
نه خواهش میکنم به سوال من جواب بدید راستی چه احساسی میکنید وقتی منه متجاوز رو بعد از دهسال تو خیابون ببینید?