نکته را در توحش پلیس ترکیه نمی بینم! بلکه نکته اصلی شجاعت این زن است که حتی در زیر لگدهای یک جانی، با طمانینه بر سر خواسته اش ثابت قدم مانده!
با وجود چنین مردم بی باک و دانایی در برابر مردم خودخواه و ناآگاه ایران، می توان باز هم به ایرانی بودن افتخار کرد؟!
می توان به کشوری افتخار کرد که مردمانش انگشتانشان را در خون ندا فرو می برند و بر پای برگه های آراء رژیم اسلامی
می کوبند؟!
با وجود چنین مردم بی باک و دانایی در برابر مردم خودخواه و ناآگاه ایران، می توان باز هم به ایرانی بودن افتخار کرد؟!
می توان به کشوری افتخار کرد که مردمانش انگشتانشان را در خون ندا فرو می برند و بر پای برگه های آراء رژیم اسلامی
می کوبند؟!

نظرات