بی هویت تر از آن هایی که مدعی زندان رفتگی در رژیم اسلامی هستند و با استفاده از همین عنوان اقامت کشورهای دیگر را گرفتند و امروز در خارج از ایران با شور حسینی به پای صندوق رای در مساجد رژیم می روند، در بین ایرانیان وجود ندارد!
حتی خامنه ای هم به گردشان نمی رسد!
این دسته از خودفروختگان سیاسی، گشادترین کلاه قرن را بر سر مردم ایران گذاشتند. عکس هایشان را در دنیای مجازی منتشر کردند و آه و ناله سر دادند تا بلکه حمایتی صورت بگیرد و به کشوری دیگر برسند تا به عیش و نوش خود بپردازند! اما نه آن زمان که در ایران بودند و نه حال که خارج از ایرانند، برای رهایی آن خاک تلاشی نکردند که هیچ؛ بلکه برای مشروعیت بخشی به رژیم و کشتار و قتل در این سیستم، سر و دست هم می شکنند!!
به خود افتخار میکنم و سرم را بالا می گیرم که اولین فعالیت های سیاسی خودم را با تحریم رژیم اسلامی و هر نوع انتصاباتی در آن آغاز کردم و در همین راه هم بود که هست و نیستم را از من گرفتند. و اگر هم امروز در کشوری دیگر به زندگی دردمندی مشغولم، همین زندگی ناچیز را با پایمال کردن خون هموطنانم به دست نیاورده ام!
نابود باد رژیم اسلامی با هر رنگ و حزب و دسته ای و هر آنکه در هر پوششی برای پایداری اش می کوشد.
سارا شمس (میرا نصیری)
۲۴ خرداد ۱۳۹۲
نظرات