چطور می شود از آسیب های جدی قانونی شدن ازدواج فرزند-خوانده با سرپرست چشم پوشی کرد؟!
آن، چه فکر خبیثی است که دختر بی نوایی را به خانه می آورد، به او آب و غذا می دهد و به انتظار روزی می نشیند که از او بهره ببرد؟!
فرق این عمل با تجاوز در چیست؟ قانونی بودنش است؟! یکباره بیایند، جار بزنند؛ "ملت! تجاوز در این مملکت آزاد است" !
باور و تحملش سخت است که شاهد چنین ضربات و توهین عمیقی به فرهنگ و خرد مردم باشیم!
سکوتِ امروزِ تماشاگرانِ این میدان، فرداروزی دامن گیر خودشان نیز خواهد شد!!
میرا نصیری(سارا شمس)

نظرات