سازمان عفو بین الملل از دولت ایران خواسته است تا اعدام دوباره یک مرد محکوم به مرگ را متوقف کند.
به دنبال گزارش های رسانه های ایران، مرد محکوم به مرگی که در بجنورد اعدام شده بود، پس از ۲۴ ساعت زنده شده است و تحت مراقبت های پزشکی است، اما قاضی پرونده گفته است که این محکوم یکبار دیگر پس از اتمام معالجاتش اعدام خواهد شد!
عفو بین الملل گفته است، مواجه شدن این مرد با اعدام دوباره، ماهیت بیرحمانه و غیرانسانی مجازات مرگ را هرچه بیشتر عریان می کند.
کارتنی در همین رابطه از سها خزایی

نظرات