همسر متفکر و نویسنده بیانیه های میرحسین موسوی، در حال اجرای مراسم صلح و آشتی با دیگر کشور های جهان! یا بهتر است بگویم؛ برگزاری مراسم سیاه بازی ملت توسط یکی از مهره های حکومت اسلامی برای دشمن نشان دادنِ صاحبان و تغذیه کنندگانِ اصلی سیستم اسلامی در ظاهر و ادامه سرسپردگی در پشت پرده های کثیف سیاست!
بارها پیش می آمد که از حامیان موسوی می پرسیدم؛ مگر موسوی به شما چه وعده ای داده است که اینگونه فدایت شوم، فدایت شوم به راه انداخته اید؟! مگر غیر از این است که تنها خواسته اش بازگشت به دوران طلایی خمینی است؟! در زمان خمینی چه داشتید؟ به جز اعدام و قتل و خونریزی و گرانی و حجاب اجباری و ... مطلب دیگری در روزنامه ها می خواندید؟! مگر اینان چه پیشنهادی به شما و به صلاح شما کرده اند که اینگونه تسلیمشان گشته اید؟! چگونه با یک رنگ سبز شما را به این سادگی سِحر کرده اند؟!
اما برای آن مردم نادان تنها چند شبی بزن و برقص کافی بود. انگار دنیا را بهشان داده بودند! حاضر بودند آن خوشی ها را تنها برای ساعاتی داشته باشند، ولو اینکه با ریخته شدن خون نداهای وطن پایان گیرد!
پس از آن همه سرکوب و روزهای خونین، به خود گفتیم و دلداری دادیم که خب این ملت سزای خیانت به خاک را دیدند. دیگر به اندازه ای روشن شده اند که در مراسم های خیمه شب بازی رژیمیان شرکت نکنند. اما با کمال حیرت صف های همان سبزهای اینبار بنفش شده را به نظاره نشستیم که با لبانی خندان و انگشتانی آغشته به رنگِ خون جانباختگان راه آزادی برای پایداری این سیستمِ تشنه به خون به حمایت برخاسته و به اثبات رساندند که شایسته همان باتلاق اسلام هستند!
غافل از اینکه این خودشانند که برای ذره ای آرامش آنقدر در این باتلاق نفس خواهند زند که جانشان به سر آید.
دلم رحم می آید بر آن نسلی که در راه است! چه شرمنده صورت هایی خواهیم داشت در برابر فرزندانی که ما را مسبب ویرانی سرزمینشان می دانند!
میرا نصیری

نظرات
مثلا همین کاربر ترانه۱ توده یی که به این لینک منفی داده تا همین ۲سال پیش لینکی نبود که در مورد موسوی و کروبی باشه و ایشون به اونها فحاشی نکنه ولی از اونجا که چند سال پیش در بالاترین پاکسازی انجام گرفت و تعداد زیادی کاربر یا اخراج شدند یا اونجا رو ترک کردند این موجود ۱۰۰۰رنگ و سراپا تناقض از اون موقعیت استفاده کرد و اول چند ماه کم کار شد بعد یواش یواش تغیر رنگ دادا و شد همی پرّ و پا قرص اصلاحات و موسوی!!!! کاربران جدید هم چون گذشته اون رو نمیدونند باورش کردند!البته این رو هم اضافه کنم که من هیچ خصومت شخصی با کسی ندارم چون تا حالا در بالاترین فعالیتی نداشتم و شناختم از کاربران صرفاً به خاطر بازدیدهای چند ساله از این سایت هست و اگر میشد پستهای قدیمی این کاربر رو اینجا میذاشتم ولی متاسفانه چون کاربر نیستم این امکان برای من وجود نداره و امیدوارم شما که اونجا فعالیت میکنید بدون در نظر گرفتن این کامنت تحقیق و این متقلبین رو رسوا کنید.