احمد عسگری، روزنامه نگارِ در بند، با تودیع وثیقه آزاد شد.
احمد عسگری، زندانی سیاسی، پس از سپری کردن ۴ ماه حبس، سرانجام با قرار وثیقه از زندان اوین آزاد گردید.
احمد عسگری چندی پیش، در ۳۰ خرداد ۹۲ و در پارک فدک تهران، توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به منزل شخصی اش منتقل شده و پس از تفتیش منزل و ضبط وسایل شخصی اش به زندان اوین منتقل شده بود. نهایتا بعد از ۳ ماه حبس در سلول انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوین به بند عمومی ۳۵۰ این زندان منتقل شده بود.
قابل ذکر است این روزنامه نگار پیش از این به دلیل پوشش اخبار مربوط به درگیری های پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ توسط سپاه ثارالله دستگیر شده و پس از ۳ ماه حبس در زندان اوین با تودیع وثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی و به طور موقت از زندان آزاد گردیده بود.
به امید آزادی تمام آزادی خواهان و میهن دوستانِ در بند

نظرات