متن روی عکس (سال ۸۸-اصفهان) :
بهائیت در بوته نقد
با سخنرانی حجته الاسلام والمسلمین آقای علی صغیرا
زمان: ۵ شنبه ساعت ۷
مکان: خ مدرس خ مولوی مسجد الفتاح
مگر این رژیمیان نیستید که در کتاب های تحصیلی دانش آموزان می نویسند که تمامی حکومت های قبل از جمهوری اسلامی در ایران استبدادی بوده اند، اما پس از ورود جمهوری اسلامی، مردم این حق را پیدا کردند تا هر آنکه را می خواهند به عنوان رهبر خود برگزیده و دولت مورد علاقه خود را تشکیل دهند؟
این بیماران روانی در کدام بخش از قانونشان نگاشته اند که بهاییان و یهودیان و مسیحیان از رده انسان ها خارجند و تنها مسلمانان صاحبان ایران زمیند؟ و ما پای آن را امضا کرده ایم تا افسار بر گردنمان بیاویزند و اینگونه بر مردمانمان بتازند؟!
گله ام تنها به حکومتیان نیست. شاکی ام از همه آن مردمی که سال هاست زجر می کشند و ستم بر دیگری را به نظاره می نشینند و با وجود همه این نامردمی ها سرشان را به سویی دیگر چرخانده و انسانیت را به فراموشی سپرده اند!
نسل ما که سوخت و تباه شد! بیچاره نسل فردا...
میرا نصیری

نظرات