به یاد و دادخواهیِ آلبرتو نیسمان، دادستان پرونده انفجار «آمیا» که یک شب قبل از جلسه ی شهادتش در دادگاه بر علیه حمایت های کریستینا کوچنر، رئیس جمهور آرژانتین در لاپوشانیِ فعالیت های تروریستی عوامل حکومت اسلامی ایران و حزب الله لبنان در این کشور؛ در خانه اش به قتل رسید.
پیکرِ غلتیده در خونِ "آلبرتو نیسمان"، دادستانی که ۱۰ سال پرونده ی ترور آمیا را بررسی می کرد؛ در حمام خانه و توسط مادرش کشف شد. در کنار جسد نیسمان، یک هفت تیر پیدا شده؛ اما مقامات آرژانتین قتل وی را که توسط یک روزنامه نگار به نام دامیان پاختر فاش گردیده بود رسما تایید کرده و احتمال خودکشی را رد کردند.
بمبگذاری مرکز یهودیان "آمیا" در بوئنس آیرس که ۱۸ ژوئیه ۱۹۹۴ اتفاق افتاد ۸۵ کشته بر جای گذاشت. انفجار خودروی حاوی مواد منجفره باعث این انفجار بزرگ شده بود. دادستانی آرژانتین در اکتبر سال ۲۰۰۶ رسما نهادهایی در ایران را به هدایت و حمایت از این عملیات و حزبالله لبنان را به اجرای آن متهم کرد و خواهان صدور حکم جلب برای برخی شد.
آلبرتو نیسمان، علاوه بر کریستینا کوچنر رئیس جمهور کنونی آرژانتین، "کارلوس مِنِم"، رئیس جمهور پیشین این کشور را نیز در سرپوشی گذاشتن بر روی ترورهای اسلامی کشور ایران متهم کرده و دلایلی نیز به دست آورده بود.
کریستینا کوچنر رئیس جمهور این کشور قتل نیسمان را توطئه ی مخالفینش خوانده و هرگونه دخالتی در این جریان را رد کرده است!
هزاران آرژانتینی معترض به قتل دادستان آلبرتو نیسمان، برای گرامیداشت یاد وی در خیابان ها راهپیمایی های اعتراضی برگزار کرده و پلاکاردهایی را در دست دارند که بر روی آن "من نیسمان هستم" نوشته شده است.
پیکرِ غلتیده در خونِ "آلبرتو نیسمان"، دادستانی که ۱۰ سال پرونده ی ترور آمیا را بررسی می کرد؛ در حمام خانه و توسط مادرش کشف شد. در کنار جسد نیسمان، یک هفت تیر پیدا شده؛ اما مقامات آرژانتین قتل وی را که توسط یک روزنامه نگار به نام دامیان پاختر فاش گردیده بود رسما تایید کرده و احتمال خودکشی را رد کردند.
بمبگذاری مرکز یهودیان "آمیا" در بوئنس آیرس که ۱۸ ژوئیه ۱۹۹۴ اتفاق افتاد ۸۵ کشته بر جای گذاشت. انفجار خودروی حاوی مواد منجفره باعث این انفجار بزرگ شده بود. دادستانی آرژانتین در اکتبر سال ۲۰۰۶ رسما نهادهایی در ایران را به هدایت و حمایت از این عملیات و حزبالله لبنان را به اجرای آن متهم کرد و خواهان صدور حکم جلب برای برخی شد.
آلبرتو نیسمان، علاوه بر کریستینا کوچنر رئیس جمهور کنونی آرژانتین، "کارلوس مِنِم"، رئیس جمهور پیشین این کشور را نیز در سرپوشی گذاشتن بر روی ترورهای اسلامی کشور ایران متهم کرده و دلایلی نیز به دست آورده بود.
کریستینا کوچنر رئیس جمهور این کشور قتل نیسمان را توطئه ی مخالفینش خوانده و هرگونه دخالتی در این جریان را رد کرده است!
هزاران آرژانتینی معترض به قتل دادستان آلبرتو نیسمان، برای گرامیداشت یاد وی در خیابان ها راهپیمایی های اعتراضی برگزار کرده و پلاکاردهایی را در دست دارند که بر روی آن "من نیسمان هستم" نوشته شده است.
میرا نصیری




نظرات
نیروی دریایی ارتش مصر باب المندب را به تصرف کامل خود در آورد
همانگونه که گفته بودم؛ «دیگ آش بزرگی» برای «انگل فرزانه» و «حاجی بادمجان گروهبان میرزا قاسمی» در «یَمَن» بار گذاشته اند. گروهبانهای سپاه چلغوز قدس میتوانند از دور تماشا کنند و عربده های انقلابی کشیده و مانورهای نظامی «پیامبر اعظم» اجرا کرده و یا «حزبلبلی» ها را به سواحل ایرانی خلیج فارس بفرستند تا کفن بپوشند و مانند «حاجی بادمجان میرزا قاسمی» سلیمانی «یِزلِه» برقصند.
این وبلاگ به طور کامل در درون میهن به صورت چند لایه فیلتر شده است؛ زیرا تمامی تلاش من ؛ رونمایی از ذلّت و بدبختی «قهرمانان قلّابی و بادکنکی رژیم» است. (مطالب را باز نشر کنید).
آسمان یمن «پرواز ممنوع» و آبراه «باب المندب» منطقهٔ «کشتی رانی ممنوع» اعلام شده است و «پیت حلبی های شناور رژیم پوشالی صفوی» از منطقه فرار کرده اند؛ تا خدای نکرده به غضب نیروی دریایی مصر دچار نشوند.
اردوغان عثمانی پس از گاییدنهای چندین میلیاردی «روسپی فرزانه» .... اکنون به او نهیب میزند ....
نهیب زدن به یک «روسپی پیر» که کاری ندارد ..... دارد؟؟
جواد ظریف «زبان گُنده» نیز جیغ و ویغ «فاطمه فَدَکی» راه انداخته است؛ ولی نیک میداند که همه چیز «مالاسیده» است.
«روسپی پیر فرزانه» نیز خفه شده است و زبانش را به «جای ساکتش» فرو فرموده و صدایش در نمی آید و «فتوا دانش» پلاسیده است.
هنوز هم که هنوز است؛ درکی از این موج ندارند؛ زیرا فکر میکردند که «عربها» جرأت کاری را ندارند ....
امّا حالا باید به خود بیایند و بدانند که این موج به سوریه نیز خواهد رسید. هنوز صدایی از «نواز شریف» شنیده نشده است ... امّا در زمان لازم صدای او هم به گوش «روسپی فرزانه» خواهد رسید ....
راستی از این «سیّد رضا دیبا» چه خبر؟....
پرونده های «دادگاه لاهه» اش چه شدند؟ .... مگر حد اقل به اندازهٔ «کژدم» یک «شهروند» نیست؟ نکند او هم زبانش به همانجایی که زبان «روسپی فرزانه» فرو رفته است.... فرو رفته است؟
زبانش به «سر بی مغزش» بخورد... خودش در کدامین «سوراخ مهدوی» فرو رفته و قایم شده است؟....
راستی از «آیةالله بروجردی فندق شکن» سید رضا دیبا و «بخشی از جنبش سبز» که به او پیوسته اند چه خبر؟... چرا دیگر بیانیه های «ای وای مرا کشتند....» صادر نمیکنند؟
کژدم
http://kajdoum1.blogspot.de/2015/03/blog-post_27.html#comment-form