این پرسشم تنها از دراویش گنابادی نیست. بلکه پرسشم از تمام معترضینی است که با شعارهای مذهبی قصد دارند حکومتی مذهبی را کنار بزنند!
برای سرنگونی حکومت اسلامی و روی کار آوردن حکومتی سکولار، از سر دادن شعارهای مذهبی بپرهیزید. ایران تنها متعلق به مسلمانان نیست. مسیحیان، بهاییان، یهودیان، زردشتیان، خدا ناباوران و عارفان نیز ایرانیانی هستند که در جست و جوی آزادی اند. با استفاده از شعارهای اسلامی، خواسته های خود را محدود نکنید، و از شکل گیری اتحادی همه گانی جلوگیری به عمل نیاورید.
نظرات