با به دست گرفتن یک قلم نمی توان به جنگ با نیروهای سر تا پا مسلح حکومت استبدادی رفت. البته که اگر از انسانیت بویی برده باشیم قلب هایمان به درد خواهد آمد از کشته شدن نیروهایی که در ذات کار، از هموطنان ما هستند. اما حقیقت این است که آن ها ایستادن در کنار رژیم خودکامه را برگزیده اند و آماده شلیک به سمت معترضین اند. اگر از حالت دفاع از خود بر نیامده و با آنها مقابله فیزیکی نکنید، در اوج خشم آنان، به کام مرگ فرستاده خواهید شد. تنها خشم و خشونت، پاسخگوی توحش و خشونت حکام اسلامی و عاملینش است. اگر چندین مهره ی حکومتی از سوی مردم از پا در آیند، بسیار خواهند بود نیروهایی که یا از ترس جان، و یا با دلگرمی از پیروزی مردم، به جمع آنان خواهند پیوست. در برابر این جنایتکاران ایستادگی کنیم. .
میرا نصیری
نظرات