دوست خطاب به خانم حقیقت جو:
در گفت و گویتان با شبکه همصدایی اشاره می کنید که ما اصلاح طلب ها معتقدیم که اگر موسوی می آمد، تغییرات قابل توجهی را شکل می داد!
منظور شما این است که یک فرد می تواند حکومت اسلامی را تغییر دهد!
این گفته شما به این معنیست که حکومت، یک حکومت دیکتاتوری و قائم بر فرد است!
که اگر این چنین است، یعنی حکومت دیکتاتوریست! پس دیگر اصلاحات معنایی ندارد!!!
به گفته خودتان باز می گردم: یعنی یک فرد(موسوی) می تواند بر فرد دیگری غلبه کند و به قول شما تغییرات قابل توجهی به وجود بیاورد!!
این یک تناقض فاحشی را در نگرش شما به میان می آورد!
به عبارتی دیگر، اگر شما تاثیر گسترده یک فرد را در حاکمیت قبول دارید معنایش آن است که حکومت، یک حکومت دیکتاتوریست! که فردی می رود و فرد دیگری جایگزین می شود!!
در حالی که شما می دانید حکومت اسلامی توسط عده بسیاری در مقابل و پس پرده ها اداره می شود، چگونه ممکن است که فرد یا مهره مورد نظر شما(موسوی) بتواند تاثیر قابل توجهی بر همه آن ها (چپاولگران و جنایتکاران)، بگذارد؟؟
به نظر می رسد که منظور شما ادامه یا همان نعش کشی حکومت خونخوار اسلامی، مانند هشت سال ریاست جمهوری محمد خاتمی است که تنها منجر به طولانی تر شدنِ عمرِ حکومت مفلوک اسلامی شد.
گویا انتظار شما انتخاب مهره ای دیگر تنها برای سوء استفاده، غارت و جنایت بیشتر است!
پانوشت: فاطمه حقیقت جو در یک جمع اعتراضی در شهر بوستونِ آمریکا چنین بیان کرد:
همه با دیدگاه های مختلف، با نظرهای مختلف دور هم جمع شدیم. یکی ممکن است سلطنت طلب باشد، یکی دیگر ممکن است عضو سازمان مجاهدین(منافقین) باشد، اما همه ما یک هدف مشترک داریم.
تناقض تا چه اندازه ؟؟!
چگونه می توان هدف یک سلطنت طلب و یا یک مجاهد را با یک اصلاح طلب یکی دانست؟؟؟!!!

نظرات